سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پایگاه اینترنتی دیتا

نرم افزار پخش مویرگی - پلاک خوان - گیت کنترل تردد

دبیرخانه دایمی چهارمین جشنواره بازیهای رایانه ای تهران، زمان ارسال آثار به این رویداد را تا 15 شهریورماه 93 تمدید کرد.

تمدید مهلت ارسال آثار از یکم به 15 شهریور به دلیل حجم آثار ارسالی انجام شده تا متقاضیان زمان کافی برای حضور در این رویداد داشته باشند و زمان یادشده به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

چهارمین جشنواره بازیهای رایانه ای تهران به منظور ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ایرانی از طریق صنعت گیم با نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان، شناخت و حمایت از استعدادهای موجود این صنعت در کشور با رویکرد بومی سازی و تقویت تولید ملی، ایجاد فضای رقابت علمی، فنی، فرهنگی و هنری میان جوانان فعال در عرصه بازی های رایانه ای، مهرماه سالجاری برگزار می شود.

ارتقاء و رشد کمی و کیفی تولیدات، ایجاد زمینه برای رشد و شکوفایی خلاقیت های دانش جویان و دانش آموزان در صنعت سرگرمی و بازی، نمایش توانمندیهای متخصصان و هنرمندان ایرانی و ایجاد زمینه برای رشد و شکوفایی خلاقیت های جوانان و معرفی بازیهای برجسته به عنوان الگوهایی برای صنعت بازیسازی از اهداف برگزاری این رویداد فرهنگی به شمار می رود.

آشنایی با دستاوردهای نوین بازی سازی در ایران، تقدیر از توانمندی و خلاقیت هنرمندان ایرانی، نمایش و سنجش نوآوری های هنرجویان و دانش آموختگان بازی و سرگرمی و دعوت از هنرمندان و متخصصان دیگر عرصه ها برای تقویت و پیشرفت بازی سازی رویکردهای این جشنواره را تشکیل می دهد.

جشنواره چهارم بازیهای رایانه ای تهران در قالب بخش های "اصلی" ،"فرعی "و "انتخاب بازی سال" برگزار خواهد شد.

فراخوان و ضوابط و مقرارت این جشنواره در وبسایت بنیاد ملی بازیهای رایانه ای به نشانی www.ircg.ir و  صفحه چهارمین جشنواره بازیهای رایانه ای تهران به نشانی festival.ircg.ir قرار دارد.




موضوع مطلب :

         نظر بدهید
یکشنبه 93 شهریور 2 :: 12:0 صبح
مجتبی فروتن تنها

 در ایام حج امسال، تماس حجاج با سیم‌کارت‌های همراه اول به مقصد ایران و کشور عربستان دقیقه‌ای 600 تومان، دریافت تماس دقیقه‌ای 700 تومان و ارسال هر پیامک 200 تومان هزینه خواهد داشت.

این طرح از ابتدای شهریور امسال آغاز می‌شود و تا پایان مهرماه ادامه خواهد داشت.

همراه اول درباره مزیت‌های استفاده از سیم‌کارت های این اپراتور در ایام حج، اعلام کرد: دریافت رایگان پیامک و امکان انتقال شارژ آسان از عمده ترین مزایای این سیم کارت‌ها است.

اپراتور اول با تاکید براینکه برخلاف شایعات موجود، روشن کردن تلفن همراه در کشور عربستان هزینه‌ای ندارد اعلام کرد: حجاج می‌توانند اطلاعات تعرفه‌ای رومینگ بین الملل را از طریق پرتال همراه اول و سامانه پیامکی 8070 دریافت کنند.




موضوع مطلب :

         نظر بدهید
جمعه 93 مرداد 31 :: 12:47 صبح
مجتبی فروتن تنها